Sömn och frukost

Gick och la mig ganska tidigt igår.. Runt halv 12, är inge bra att gå och lägga mig tidigare. Känns inte riktigt som det har någon idé är fortfarande trött när jag vaknar så man kan la lika gärna göra annat halva natten? Fast idag var det segt att komma upp. Jag är så förskyld och har huvudvärk hela tiden. Så jag tror jag håller på att bli sjuk på riktigt men det har jag inte tid med så det ska jag inte bli.
Nu spillde jag precis ut ett stort glas chai på hela datorbordet.. Jag är så sjukt smidig när jag inte tänker. Säger helt fel grejer och antyder nog mer än vad jag förstår. Nu ska jag snart sticka till jobbet vilket jag inte ritkgit känner för idag. Sängen lockar väldigt mycket. Men den får jag iaf ligga halva dagen i imon.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0