Smärtstillande och kameran nerpackat

Skulle och dansa idag. Pajjade min rygg förra veckan på den lektionen och har fortfarande sjukt j*vla ont och har svårt att gå, ännu mindre dansa. Pajjade den första gången den 28 januari 2005 har sedan dess velat hugga den i delar och bara försvinna. Pajjade den i våras igen, ramlade när jag vindsurfade på Öland. Jag minns inte mer den dan än att jag var sjukt förbannad på mig själv för att jag inte kunda ta mig upp på brädan igen och för att Per tvingade mig upp i båten. Jag kunde inte röra mitt högra ben. Fick gå tillbaka till doktorn och fick riktigt starka smärtstillande. Jag ramlade i trappan påväg från doktorn. Smidigt tjejen! Tog iaf de tabletterna idag innan jag skulle åka och dansa. Har fortfarande svårt att röra mig med dem men det gör iaf inte riktigt lika ont. Har inte känsel på utsidan av min rygg på vissa ställen.. Lite smått skrämmande. Tog med kameran när jag gick till bussen
Slött klädd i oversize jeans och t-shirt med stor sjal. Skönt men snyggt!Hösten är mörk men vacker
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0