Skrämmande natt och sen morgon..

En timme efter jag senast kollade på klockan innan jag somnade vaknade jag med ett ryck. Jag var helt säker på att det var någon i rummet. Det lät som om någon röde mitt sängbord. Var först helt säker på att det var semlan men det var det inte. Sen var jag så trött att jag kollade uppåt för att se om det var en människa och helt plötsligt så blev det en människa som stod och kolla ner på mig. Det var faktiskt sjukt skrämmande att se någon ta form framför ögonen som egentligen inte ens fanns där. Jag vill aldrig vara med om detta igen se en människa som egentligen inte finns. Allt detta slutade med att jag kände hur hårt mitt hjärta slog och jag försökte sakta somna om. Och vakna inte förän klockan halv 12. Tror det var skönt för mig att sova lääänge..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0