Saknande av sociala dagar

Det är helt sjukt vad mycket man ska hinna göra på sina lediga dagar. Jag börjar ju 10 och slutar 18 så man hinner inte göra någonting varken innan eller efter jobbet. Ibland känns det som ens lilla uns till liv faktiskt försvann när skolan slutade. Det är inte ofta man träffar folk nu. Kanske en konversation på msn och lite hälsande på krogen. Jag saknar dagar som man bara kunde gå till skolan mest för att träffa folk. Lektionerna är ett blurr och man kände sig duktig när man svara på en fråga rätt för då betydde det att någonstans lyssnade jag faktiskt. Var riktigt påtagigt igår när jag var på PS. Saknar absolut inte skolan men jag saknar umgänget som kom med den. Tänk resan till Öland med surfingen, hade så sjukt kul. Vi hade någorlunda bra kontakt innan men under resan blev den sjukt bra. ganska bra beskrivning, surf och galna miner..
Sen två dagar senare bar det av till cypern och Ayia napa. Helt underbar resa där med. Jag var sjukt trött på min klass innan vi åkte (har aldrig riktigt kommit överens med den) men under resan växte de på mig. OCh det inte bara för att jag var ganska berusad utan det växte fram en del av respekt. Kanske blir så när det är massa annat folk runt om kring som gör att man faktiskt kanske kan lära sig att vi är ganska okej iaf. Vill tillbaka till de två veckorna, gå kunde jag inte men det var ändå två så sjukt underbara veckor att det inte går att beskriva. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0