Halva natten spenderad på internet

. Jag kunde verkligen inte slappna av inatt när jag skulle sova. Vilket slutade med att jag satt och läste massa bloggar halva natten. Ganska kul att se hur andra skriver om hur man ska klä sig för att vara "inne". Jag tycker att mode är ganska kul så länge det inte går till överdrift. Känns som det är fler och fler som tar det till överdrift. Macthar alla höstens färger, aldrig kan gå ut i slappbyxor och en t-shirt. Vilket jag tycker är något av det snyggaste som finns. En människa som är så säker på sig själv att de inte behöver följa alla andra för att tycka bra om sig själv.  Jag är en sådan människa som en dag har högklackat och liten fodralklänning och andra dagen har mjukisbyxor och skateskor. jag är helt enkelt en människa som tycker bäst om att vara bekäm och det är det snyggaste som finns på en människa.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0