Ledig dag..

När jag vakna i morse så var det samma känsla av att jag hade försovit mig. Stirra rädd på klockan och sen kom jag på att nej jag är faktiskt ledig idag. Dock när jag gick upp och skulle sätta mig och titta på det nya Gossip Girl avsnittet kommer mamma uppgående. Min Mamma som egentligen skulle varit på jobbet idag är hemma. Även pappa är hemma så han för han är ledig nu i två veckor. Vad lugnt och skönt jag komme få idag då, eller inte. Hade tänkt att städa ut min gaderob och slänga sånt jag inte behöver, sånt som har blivit förstort/förlitet. Får göra det imon istället när det iaf är bara en förälder hemma. Kommer bli kaos och ramaskri annars. Tänkte snart ta en liten lekpaus med wiit innan jag börjar komma underfund med vad jag ska göra med dagen.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0