Kort och Dansträning

Tog lite extra tid på mig till bussen idag så jag skulle kunna ta lite kort på de blommor som faktiskt fortfarande blommar. Blomma i en trädgårdÄnnu en rosa blomma
Tycker om att det fast det är sjukt kallt ute att det finns blommor som gör mig gladare. Väl framme i Varberg så var jag tidig så det var ingen stress när jag bytte om. Fast det tar inte så lång tid egentligen leggings, hotpants och linne är inte speciellt jobbigt att ta på sig. Idag var det modern dans som gällde. Har inte tränat det innan och har inte haft den läraren. Riktigt duktig både lärare och dansare. Och ännu en gång har jag fått en lärare som säger: "Gör om gör rätt". Känns som om jag vore tillbaka på vindsurfingen och Per som skriker på en. Men jag ska inte säga att jag saknar det för det gör jag nästan inte. Iaf inte nu när det ändå inte är någon vind. Jag vill ha VIND!!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0