Jag har tänkt..

Idag har jag jobbat och tänkt. Detta har jag kommit fram till: Jag är inte längre rädd för bilar i rött. Personer som tvingar sina pojkvänner/flickvänner att skaffa barn är dumma i huvudet. Celine (marias barn) är helt underbart sött. Och att när en kille klär sig entligt modet kallas han gay. Läste en killes blogg som skrev om mode och han skrev tydligt ut att han var hetrosexuell. Varför är det så att när en kille följer modet är han gay och när en tjej träffar många killar är hon slampa. Tycker jag är synd. Jag tycker om killar som följer modet (lagom mycket, precis som tjejer) och varför ska inte en tjej få träffa flera killar och inte behöva oro sig om vad andra tyckter? Tänk att kunna låna en pojkväns långa stickade cardigan så ser det sådär lagom slappt och snyggt ut på en slö dag..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0