Höst

Tillbaka på PS idag. Skulle lämna mr. idiots grejer till per. Har nu officiellt tappat allt förtroende och brutit kontakten med denna person. Såg på hur Per reagera att han tyckte att vi skulle lösa det bättre än vad vi har gjort men vill inte den ena partnen då är de som det är. Skulle hämta lite julpynt med. Dags att börja med utsmyckningen :p tänkte jag skulle starta tidigt iår.. Kändes kontigt att vara tillbaka. Ettorna var sjukt små, är det ens lagligt att titta på dem? Jag menar de ser ju ut som 12 åringar. Helt sjukt att mitt kusinbarn nu börjat gymnasiet.

Efter besök på ps som kändes ganska skumt tog jag en snabbvisit hos Johan. Underbar människa men roligast att träffa när det inte är någon annan med för då är det helt plötsligt en annan Johan. Egentligen mest för att ha något att göra medans jag väntade på att jag skulle till körskolan. Men kanske djupt in fanns det en annan tanke, vem vet. Var nog inte speciellt bra att jag var där innan körskolan. Var sjukt okoncentrerad och självklart ska vi tvunget köra där det finns en sjukt massa gamla minnen. Apelviken, hästhaga och vägen förbi där tso-brännbollen är. Eller det kanske är jag som inte är speciellt bra på att koncentrera mig på körningen för jag tycker det är ganska sjukt tråkigt och hade hellre gjort något annat. Men det känns bra att jag snart kanske har körkort så jag kan köra när jag ska dansa så jag inte behöver gå i regnet och kyla ner mina muskler så. Självklart om min dag inte var pissig nog så slår ryggen till och "går sönder" igen. Ut från dansen halvspringer/halvhaltar jag ut och lägger mig och storgråter på golvet. Jag hatar min rygg och vill gärna just nu i denna stund döda den, hugga den i bitar och sedan koka den. Men nu ska jag lägga mig i min sjukt kalla och tomma säng för att orka att gå upp till mitt kära jobb imon.
<3<3 för de som förtjänar det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0