Hemma hos Nicklas

Sitter just nu hemma hos Nicklas och kickar Michaels as i tony Hawk skateboard.. han är sjukt dålig. Nicklas klår mig dock men det är väl inte så konstigt eftersom det är hans spel. Funderar allvarligt på att ringa mamma och åka hem. Är ganska sjukt sleten och borde sova lite så jag inte sover bort hela dagen. ska ju orka göra nått annat än titta på tv och ta en promenad med hundarna. Kvällen har iaf spenderats i soffan med guitarr hero och singstar. Jag klådde alla i båda såklart! Är ju sjukt bra på allt sånt. Eller iaf bättre än de här. Nu ska jag tillbaka och slå michael.
<3

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Ha! Första gången ja lirar tony hawk ju! :D Kul kväll... får vi ta o göra om. Ladda upp med mer spel!

2008-09-21 @ 02:20:21
Postat av: Emma

svar: oj hej har du hittat min blogg :) Jadu, kul tror jag nog att vi får :D Kram

2008-09-21 @ 11:56:10
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0