Händelse lös dag..

Idag har jag verkligen inte gjort något användbart. Skippa yogan i morse för min kropp var lite öm efter dansen igår. Fattar inte att hon fick oss att stå i balans i typ 5 min. Mina vader är ganska ömma idag.. Och på jobbet stod jag först och diska i två timmar. Hade en dejt med min ipod framför diskstället med andra ord. Idag spelades det Winnerbäck i hörlurarna. Mina riktiga hörlurar har dock gått sönder igen. Funderar på att köpa en annan modell nästa gång. Har haft tre par och alla har gått sönder på höger öra.. Sen var det lite lunch och så och sen plockade jag upp böcker i två timmar. Eller snarare pusslade med böcker för att få plats med alla på ett ställ som var aldeless för litet för alla böcker. Men fick upp dem, jag lyckades! Jag följde böckernas råd och såg det possitiva. Det var sånna böcker med ordspråk och dikter och grejer. T.ex. "Tankar om kärlek", "Kärlek", "Leenden", "Lycka" och "boken om framgång". Vissa sånna böcker är jätta söta och roliga att läsa vissa är bara sjukt irriterande. Ne nu ska jag lägga min koncentration på Top Model ett tag..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0