Gårdagen

Hann eller orkade inte direkt skriva igår. Det var verkligen fullt upp på jobbet igår. Det verkade nästan som om alla skulle ha hemma kväll med godis och spel. Tror dock inte jag såg speciellt trevlig ut när jag jobbade. Var sjukt trött efter ha sovit fruktansvärt dåligt  och sen stod jag i tankar hela dagen. Jag försökte komma på ett halv snällt sätt att säga: Du var en idiot som inte beter dig rätt mot din flickvän eller kompisar. Kom inte på det så jag tror att det blag ganska elakt det jag skrev. Men jag fick fram det jag ville det vill säga ha tillbaka mina grejer. Efter jobbet var det att åka hem och äta. Jag är inge bra på att äta men det ska göras

Sen var det dags att ta itu med det viktiga. Planera min och Olofs gemensamma födelsedagsfirande. Han föräldrar tyckte det skulle bli för mycket folk för att vara hemma hos han så vi fick flytta det hit. Allt min mamma sa att jag ni får det lite trångt och du har en del att städa. En av de få grejerna min mamma faktiskt är lugn med. Planerade även lite tider och aktiviteter. Jag och Adam hade bestämt redan förra helgen att vi skulle ut denna så vi drog hem till Olof för att senare gå och bowla. Var meningen att vi bara skulle vara hemma hos olof först men han tyckte det var pinsamt för hans grejer låg överallt. Han rum är inget, INGET mot mitt. jag kan inte se golvet. Tänkte börja städa det efter jobbet sen. Efter bowlingen som jag faktiskt vann en runda *stolt* var det dags för krogen. Jag som vanligt åker pakethållare vilket inte är speciellt bekvämt men ganska slappt. Träffa en del gamla klasskompisar. Kul att träffa dem igen även om det var vissa jag inte tyckte om känns det som om jag saknar de än del ändå. Efter tre år så kan det bli tjötit men efter 3 månaders paus är de okej igen.. Åkte hem ganska tidigt. Skulle ju ändå upp och jobba idag så jagföljde Joel en bit när han skulle hem och sen hämtade Pappa mig. Ne nu ska jag till jobbet Trött som få och hes som få

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0