Fortfarande hes och fortfarande trött

Fick inte det här att funka igår. När jag loggade in blev allt vitt och såg ut som det var designat på 90-talet eller nått. Det vill säga väldigt enkelt och fruktansvärt fult. Jag hade tänkt städa mitt rum igår men när jag kom hem från jobbet så var jag s sjukt trött att jag bara vill lägga mig i sängen. (satte mig dock framför min box med grey's anatomy) Det vill säga nu ska jag idag; städa, köra, hämta julpynt, lämna mr. Idiots grejer, lämna Pers dansa, gå till banken och få ihop helgen. Känns lite smått stressigt kan jag ju säga.Jag lovar, kommer hinna allt utom att städa så jag får springa runt som ett freak och göra det på fredag och lördag. Jag hatar att städa! Det är verkligen det värsta som finns. Näst efter regn när man ska vara ute. Ne nu ska jag titta på ett avsnitt weeds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0