Dagen idag

 
Min dag idag har varit helt sjuk. Den började tidigt med att åka ner till viken för att låna en våtdräckt av Per. Och som i min vanliga anda att det finns egentligen mer tid än vad det gör så kommer jag sent. Tur att han inte hade bråttom upp till skolan. Det är nog den läraren jag kommer sakna mest från min gymnasietid. En lärare som faktiskt mer var någon blanding mellan fadersfigur och kompis. Våtdräckten skulle senare användas till att provsegla en Naish freestyle/wave -08 90liters bräda och ett Naish Force -07?. Och nu är jag stolt ägare av denna underbara bräda! Även ett Naish Session 4.2 och ett Boxer 5.4. Känns skönt att äntligen ha egna grejer. Detta tog helt utan att överdriva 6 timmar. 
      

Sen var det hem till soffan, helt slut efter en dag med aktiviteter. Van vid att bara stå och göra ingenting. Sen har jag mest suttit och utvärderat dagen och försökt att få ordning på detta. Inte riktigt nöjd än men jag tror det ska lösa sig med lite mer tid. Dock vill jag nu bara gå och lägga mig.

Godnatt och puss A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0