Barnvagn, sömnad och julstoj!

 Det är en sak som gör jobbig djävligt ibland, Returer. Jag tycker fruktansvärt illa om dem. Speciellt när det är halvt att det är en retur halvt inte. Det var en barnvagn som övredelen lossnade när man drog ganska hårt i suffletten som en ville byta. Visste inte riktigt vad jag skulle göra så vi öppnade massa vagnar och kollade skillnaden på den och det är ett 3mm stort fel på deras vagn då så de fick byta. Men allvarligt tarlat det är en leksak som inte kostade speceillt mycket ska man då räkna med att man nästan sliter i den och de ska hålla?
Min lunch spenderades med att köpa 3,5 kilo godis till ikväll.. Olof kom och hjälpte mig att plocka så det inte bara skulle bli Annie godis. Har tydligen en speciell smak på godis. Han bjöd mig att hjälpa till att göra iordning en utklädnad dräkt hemma hos han efter jobbet. Gott att slippa sitta och stirra på tv för att vänta på att det ska bli idag.
Väl hemma hos Olof så var det först lite sömnad och letande efter passande julkakerecept. Ganska intressant vad många konstiga resept det finns för pepparkakor. Vi valde en enkel utan lingon och skit i. Så det blev två stycken mjukapepparkor till ikväll. Jultema på en 18/19 års fest i september tyckte vi var en bra idé tills vi skulle klä ut oss. Men jag tror att vi lätt blir snyggast. Kalle anka och hackspetten går inte att slå! Vore isf han som har fått temat påsk. Stackarn!!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0