Argsint

Idag har inte varit någon bra dag. Redan när jag vaknade var jag arg. Jag tycker verkligen inte om att vakna arg det förstör verkligen hela dagen. Men det var bara att gå upp och göra mig iordning för jobbet. Och självklart bara för det skulle krångla ännu mer hittade jag inte någon av mina jobbtröjor så jag sprang runt i huset halvnaken och letade. Ibland är jag glad att jag inte bor i nått radhus som man kan se in i. Jag hade skrämt ihjäl de som hade gått förbi. 

Väl på jobbet så var det diskdag. Fattar inte hur många olika godissorter som tar slut på en vecka. Det som är bra när man ska diska är att det gör ingenting hur trött eller arg jag är, jag kan stå och se hur sliten ut som helst det är ändå ingen som ser en. Synd att det gick så fort att diska idag för det var fort ut till kassan igen. Tur att det inte var någon som skulle krångla idag isf jag hade stypt dem. Men vid 17 kommer fyndmagasinets piggtimme. Det är helt sjukt hur stämningen ändras vi blir glada och pigga även när vi har surdagar. Jag och Marie försökte komma på några bra tävlingar. Vi kom fram till att inget går upp mot att lära känna någon genom att leka den leken där man har massa lappar som det står att man ska ha olika kroppsdelar mot varandra. Det ska nämligen snart vara julparty och då ska det tävlas! Akta er.. Nu ska jag fortsätta min lugna kväll med film och en go fottölj alldeles för trött för att göra nått ikväll. 
 
Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0