Hösten är vacker men mörk...

Jag vet att jag har kommenterat detta innan men det är värt att kommentera igen. Folk är så possitiva inför hösten. Överallt ser och hör jag personer säga: äntligen höst, äntligen oktober. Själv har jag svårt för hösten. Visst det kommer mer vind men dagarna blir mörkare. Snart är det mörk när jag åker hem från jobbet och då kan jag ändå inte gå ut och surfa. En sak till som mörknar på hösten är molnen. Det blir kallt och regnet som kommer är också kallt. Jag är ledsen jag kan inte se possitvt på hösten. Visst det är kul att se det nya höstmodet, långa stickade mjuka tröjor och halsdukar att gömma sig i. Men det räcker inte med nytt höstmode för att göra mig så glad som jag är på sommaren med solen som skiner och man känner sig solkysst och vacker i bikini. Sorry, men hösten är inget för mig.

Apelviken i sommras mot buske


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0