Mardrömmar och possitivt tänkande!

Idag blev jag VÄCKT! ja, väckt av ett sms.. Lite smått morr eftersom jag inte riktigt kunde somna om efter det och att jag minns vad jag drömde inatt och det var inte speciellt trevligt. Det var hus som brann, jag som blev undengömd för det var folk som inte fick se mig för då hade de blivit arga, hus som höll på att välta om man gick förlångt ut på en kant. Ganska läskigt faktiskt. Men men det som har hänt kan man inte ändra nu (det säger min körskolelärare när jag gör fel i en korsning) bara att se possitivt på nästa och försöka förbättra sig. Nu ska jag klä på mig och se till att ta mig till jobbet. Ha det gott!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0