Vaknat en aning

Efter lite mer godis,cola och bulle så har jag nu vaknat lite. Tänkte sammanfatta dagen i korthet
Vakna ganska tidigt i morse av att någon sa att de var hungrig. Så då var de bara att gå upp, klä på sig och ställa fram frukost. Faktiskt ganska stolt det är nämligen ännu en sak jag är sämst på, frukost. Jag äter inte speciellt mycket mat och frukost är verkligen det som är tråkigast att äta. Efter frukost var de lite slöande innan det bar av upp mot gekås i regnet. Mitt mål med gekås besöket var att jag skulle komma hem med ett snyggt paraply och ett par hörlurar. Det gick inte överdrivet bra. Kom hem med ett nytt tv-spel och en ny kontroll istället. Kom även hem med ett par röda stumpbyxor vilket jag har letat efter ett tag men de gick sönder när jag prova dem här hemma sen. Tror de ska sparas till halloween om de kanske kan användas då iaf. Ska försöka igen på onsdag att köpa hörlurar. Letar efter några som är lite roligare än bara vita eller svarta. Nu ska jag nog försöka sova lite.

Halloween?

Mina röda strumpbyxor och en gammal klänning
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0