Morgon

Nu är jag vaken och igång igen. Det är inte överdrivet fint väder ute men det är sånt man får klara av iaf. Jag är trött på regn, på jobb, på hösten och på alla problem. Grejen är den att jag inte tycker det är överdrivet tråkigt att jobba utan det själva grejen att ta sig fram och tillbaka till jobbet. Nu vill jag ha bil och körkort mer än vad jag har velat innan. Idag hade varit en sådan dag när jag gick i skolan som jag inte hade gått dit. Jag hade gått tillbaka till sängen dragit täcket överhuvudet och drömt om en vacker strand. Men jobb är annat då måste man gå varje dag så är det bara. Så nu ska jag göra mig iordning för att åka till jobbet.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0