längtar tills det inte regnar

Nu sitter nog Mr. C på ett flyg till Köpenhamn . Ja jag är sjukt avensjuk. Jag längtar bort härifrån, bara av den enkla anledningen att jag är trött på regn. jag vill kunna nynna "i can see clearly now the rain is gone, I can see at the obsticles in my way" Och det faktiskt inte regnar. Men jag ska se det possitiva. Några månader till sen har jag faktiskt tillräckligt för att åka till spanien. Jo visst jag stannar nog kvar här ett tag till för att inte ta så mycket på besparingarna men jag kan. Det finns en möjlighet. En möjlighet, ett öppet fönster som jag kan kolla ut genom när det känns svårt. Något som får míg att le. Jag vill åka nu.. Men nej jobbet kallar kanske inte ska åka i mjukisbyxor och oborstat hår.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0