Just nu är jag negativ och jag lever lite smått i förnekelse

Jag vet att det finns en massa grejer som jag förnekar. T.ex. Att jag faktiskt tycker det är helt okej att gå till jobbet varje dag, att ha en rutin, att jag faktiskt vill veta var jag vill komma med mitt liv och inte bara strosa runt. Men det finns även en massa saker jag inte förnekar som jag kanske borde. Att mitt liv är totalt kaos! Jag har ingen aning om var jag vill komma, och alltså ingen aning om hur jag ska komma dit. Att jag är sjukt trött på människor jag knappt känner men som ändå förstör för mig. Jag är tydligen en sådan människa man kan dumpa allt på (och jag jag drivier ofta om detta att jag är en olycksfågel som tar alla andras olycka. SJUKT trött på det, det räcker och blir helt klart över med min egen) Jag förnerkar inte heller att jag inte är överdrivet på topp just nu, jag är negativ mot det mesta och det känns inte som det finns något jag kan göra åt de. Nu borde jag ta tag i mig själv och rycka upp mig, klä på mig och göra mig iordning för dagens bestyr som antaglien inte blir så många...
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0