Jag jobbar på mer än fyndmagasinet..

igår började jag två inlägg.. Det ena som handlade om att jag fullkomligt älskar tunikor och klänningar för att det både är bekvämt ochh snyggt. Och ett annat inlägg om hur lika jag och en bekant är. Eller rättare sagt personen i fråga är precis som jag var för något år sedan. Liten, söt och fick precis vad jag ville eftersom jag visste hur jag skulle manipulera folk. Jag lärde mig dock att de man kallade sina vänner kunde lika fort bli ens ovänner om man fortsatte på samma sätt under en lång tid. Grejen är den att dessa personer som beter sig på detta sättet kan man inte lära att bli på något annat sätt. De måste själva se att de förstör både för sig själv och för andra medans de klampar fram (även med små söta fötter). Jag har dock försökt att jobba mig bort från detta. Jag tar ett mini steg varje dag men ibland faller jag tillbaka, ni får ursäkta då. Jag jobbar på att bli mer mogen.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0