igår var hektisk dag

Sry för dålig uppdatering det har varit lite mycket nu. Igår gick dagen åt till att leta födelsedags present till min mamma. Det hittades lite grann och sedan var det lunch med systern hemma hos henne. Första gången jag och min syster har gått på stan ensamma tillsammans på något år.. Tråkigt att vi inte har så bra kontakt igentligen men det är sånt jag ska jobba på nu. När jag kom hem satte jag mig och försökte få till hur jag skulle sy in min maskerad dräkt så att den skulle passa någorlunda bra iaf. Det var faktiskt mycket enklare än vad jag trodde. behövdes bara en söm över ryggen och det såg helt okej ut. Sen bar det av till Elin för förfest!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0