framtid

Fick reklam hem igår.. Kanske inte låter så kul men vi får bara adresserad reklam så det var faktiskt kul reklam. Det var om famtidsmässan i göteborg i november. Lätt att jag ska dit. Det företaget jag har funderat med att åka till spanien ställer ut och då slipper jag åka till stockholm för att kolla på det företaget. Kanske hittar jag någon annan utbildning eller något annat företag jag tyckte bättre om, men det är ju det som är bra med mässor, man kan ju kolla på massa olika på samma ställe och inte flänga halva sverige runt. Får se vem jag drar med dit. Inte jätte kul att gå på en sånn mässa själv även om jag lätt hade kunnat göra det. Off to work
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0