Arton = Gammal och torr?

Sitter just nu med kroppen insmörjad i någon fuktgivande kräm. Tydligen betyder att fylla 18 att man blir gammal och torr (och nej inte humorn den har jag förhoppningsvis kvar ett tag till) Jag spenderade gårkvällen med att kolla på lite olika sällskapsspel. Det ska nämligen bli spel helg. Det fanns faktiskt flera stycken jag skulle kunna tänka mig att ha. Massa olika party spel med konstiga frågor och några andra där man skulle sabotera för de andra som spelar. Kanske hittar något av dem i stan i veckan. Men nu ska jag slänga i min lite frukost och sedan blir det nog av till jobbet (om jag inte hinner städa lite innan) Ha en bra dag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0