Velig!

Varför är jag så velig när det gäller allt? Vill ha - vill inte ha, känner för - känner inte för, säker - osäker. Sitter nu och stirrar mig bild på knappen fortsätt på PC city. Funderar riktigit sådär äckligt mycket på att klicka. Att betälla hem guitar hero wourld tour bandpack. Alltså gitarr, trummor, mick och spel. Grejen var den att dagen innan julafton hade jag bestämt mig för att köpa det men, nej självklart var det ju slutsålt då. Nu är det även slutsålt på vissa sajter på internet och eftersom det tydligen är lite smått krångel med tillverkning och leverans till nintendo konsollerna just nu så vet man inte när de kommer in i butikerna igen. Jag vill...
Men en sak är jag iaf säker på.. Jag tycker om han dendära..
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0