träning

Jag var så sen att det slutade att jag fick jogga till bussen.. Jag var helt plötsligt väldigt glad att jag inte tog stövlarna (de har ungefär 10 cm klack) lika bra att köra platt när man har brottom..
En sak jag har kommit fram till idag är att tränar man inte på ett tag försvinner musklerna och uthålligheten väldigt fort (och nej jag menar självklart inte att jag blev slut för att jag behövde jogga till bussen) utan snarare för de lilla halvträningsförsök jag gjorde här hemma.. Men let's face it när jag har körkort så jag inte behöver anpassa mig till alla jädra bussar ska jag skaffa gymkort och komma tillbaka i träningsrytmen jag var i ett tag. Det är så sjukt skönt att komma hem och vara helt slut i musklerna kliva in i duschen och sen krypa ner i sängen.fasen vad jag längtarJag längtar!!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0