Helgen i korthet

Jag kände verkligen inte för att uppdatera i helgen.. Har haft fullt upp av annat det vill säga:
Ifredags var det inflyttningsfest hos fina R. Blev en ordentlig fest med ganska mycket folk och mycket bilder! Trevlig kväll med trevliga människor och ingångar i kylskåp..
Jag och Rjag banka tummormassaen del slutade på golvet..

Lördagen spenderades sedan hos frisören där jag äntligen blev lite blondare än innan.. Sen var det filmtittande tillsammans med Emelie. Narnia - Prins Caspian är inte den bästa filmen jag har sett om man säger så.. Kvällen spenderades lugnt framför tvn för att vila upp sig inför den kommande veckan.

Söndagen spenderades med underbara vänner och pepparkaksbak!
nougat choklad och smör..Ja mjöligt blev det..
Underbara människor ger en underbar helg!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0