tihi

3 dagar sedan.. Such vad dålig jag är på att uppdatera.. kanske borde lägga in det som nyårslöfte att det ska bli allvar nu.. Var ledig i söndags vilket var riktigt gott.. Dagen spenderades i kungsbacka med Mr. C, Elin och Michael. Michael fyller förensten år idag. Grattis Sötnos!. Och så slutar jag tidigt imon så nu är det riktigt gott. Får se om det blir 16 eller 17. Tänker dock inte berätta för mamma och pappa utan istället ta ett sista varv på stan och kolla på alla som stressar med de sista julklapparna. Jag är ju ändå klar med mina nu. Självklart så byggde jag på en idag när jag var på stan. Jag är inte speciellt duktig på att hålla budjet när det gäller presenter. Det brukar vara uppskattat men ändå. Äh så mycket som jag har jobbat nu får jag väl skämma bort någon annan än mig.

Grattis sötis!
pepparkaks bak!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0