Surprice!!

Igår den 17 december var en speciell dag. Dagen började med att jag var lite försenad.. Skulle vara i Varberg vid 8 och var i utkanten av varberg 8 och fick därför halvspringa för att komma i tid. Trodde jag ja, jag var tidig istället och fick nu stå och vänta. Ca. 8.25 blev jag insläppt till vägverket där jag fick göra mitt teoriprov till körkortet. Jag klarade det utmärkt :D och sedan gick jag och skämde bort mig med ett aromaterapi solarie.. Sen var det dags för en en gång halvt springa upp till körskolan där jag skulle ha min sista lektion innan uppkörningen. Lektionen gick åt flanders och jag såg en person som jag bara dagen innan hade varit så arg på att jag skakat.. Vilket inte gjorde mig lugnare.. klockan 1045 står jag en en gång på folkets hus och väntar. Min kontrollgubbe från vägvärket kommer och vi ger oss iväg. Jag var tydligen precis i början på min uppkörning påväg att köra in i en annan bil som jag inte ens såg och absolut inte kom ihåg när han fråga om den efter provet.. Jaja resten av provet gick riktigt bra med backa runt hörn och motorväg och allt annat som gällde.

Nu har alltså även lilla jag körkort!

Detta firades med jobb och sedan hemfärd med buss. Sedan körde jag upp till långt bort åt helvete och hämtade Mr. C som sedan följde med mig hem och sov här... Men nu väntar jobb..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0