Röj..

Just nu när jag börjar trivas med mina förlängda naglar går självklart en sönder. Och nej inte för att jag slog i nått utan för jag fastna i en låda så den är sönder vid nagelbandet... Det är så typiskt mig att lyckas med något sånt.. Jag blit sååå surig.. Jaja jag ska låta de sitta kvar över julafton och ta bort de på juldagen tänkte jag. Om jag ens orkar vänta så länge men som det ser ut nu så kommer jag varken orka eller hinna göra det innan. Men nu måste jag tillbaka till mitt röj. Det vill säga städa, plocka, packa och SLÄNGA. Nu ska allt gammalt bort som jag inte använder. Alla jävla tröjor som nu är antingen fruktansvärt stora eller lite försmå (har kvar tröjor sen jag var så liten att de inte sydde plats för brösten)... Idag tyckte jag det var rit5kigt kul att städa men nu börjar jag tröttna och jag har gjort kanske två kvadratmeter om ens det..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0