phone home...

Våran bärbara telefon har försvunnit.. Vilket stör mig nått så fruktansvärt. Stationen är vid datorn och det är just nu den enda telefonen vi har på hela övervåningen. Är man därför ensam och det ringer måste man springa ner för att svara i telfon. Vilket är sjukt jobbigt om man gör något..
Inatt har jag sovit ganska dåligt eftersom jag har drömt en massa. Mest om ayia napa (??) att jag och en tjejkompis åkte ner samtidigt som de som tar studenten men det enda jag fick med mig var mitt handbagage för jag hann inte packa mer eftersom jag jobbade så mycket.. Och sen fortsatte läskigheterna där nere. Lite smått störande att man oftast drömmer om det man tänker på när man går och lägger sig. Och ja, jag tänkte på napa eftersom jag och en kompis diskuterade deras resa percis innan jag la mig. Men nu ska jag snabbt slänga på mig andra kläder och ge mig av till jobbet. Känner itne för att missa bussen för första gången..
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0