lagom negativt

Good morning? Nja nje jag vet inte.. Dagen börja absolut bra men den går stadigt neråt. Redan har någon lyckats missförstå mig, det regnar/snöar/haglar ute och jag har absolut ingen motivation alls att klä på mig kläder och gå ut. (vilket jag kommer göra ändå snart eftersom jag jobbar)

En till sak som inte är överdrivet possitiv är att min hud på min innan infekterade tå har nu dött.. Ja, dött tycker sånt är så fruktansvärt äckligt. Men egentligen får jag skylla mig själv är jag så okoncentrarad att jag sparkar rakt in i en trottoar med sandaler, ja då får man helt enkelt stå ut med lite smärta..

Ne nu ska jag ta en snabbdusch och sen springa iväg till jobbet.. Ska på mingel hos min frisör sen ikväll, får se om jag får några ideér hur jag ska göra med detta tråkiga bruna hår jag har nu. Jag vill nu på en gång ha det 10 cm längre, oslitet och blont med sådär fina lockar mitt hår har när de har haft saltvatten i sig. Men ne de går inte för sig brunt, slitet och kort är vad det är.
Duscha var det.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0