jobb jobb och åter igen jobb

Vaken och omåttligen lite stressad.. Inte alls lockande att ge sig ut i regnet. Jag har kommit fram till att ända gången det faktiskt är okej med regn är när det blåser ordentligt (och jag är ledig) så att man kan surfa. Men idag blåser det inte, jag är inte ledig och allt är blött, alltså är regnet INTE populärt.
Nu ska jag slänga ihop en snabb fläta och sedan springa till bussen.. Blir utgång ikväll eftersom en kompis har fått en ny lägenhet. Dock är det utklädnad (för hundrade gången iår??) så jag får se hur jag blir. Jul-tema har jag ju redan kört så nu måste jag hitta på något annat än hackspetten att klä ut mig till.. Wish me luck!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0