hur?

Vad gör man när man se en människa gå förbi som man helst inte ens hälsar på men ändå inte riktigt kan släppa med blicken?
Jag stod idag utanför kvantum och pratar med en kompis. Då ser jag en person närma sig som jag väl känner igen gångstilen på. Personen kommer så nära så vi ser varandra, båda undrar om vi ska hälsa eller inte. Till slut blir det en nick från båda. Jag står kvar personen går iväg, vänder när den har gått 10 m går tillbaka ger mig en kram(???) och tackar för en grej jag typ gjorde för någon vecka sedan..Varför? Jag ville egentligen bara titta på personen skaka på huvudet säga att det var inte riktigt jag som gjorde grejen som personen tacka för (blev smått tvingad) och inte ta emot kramen. Men men gjort är gjort
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0