Helg..

Känner att jag är väldigt dålig på att skriva just nu.. Men har som jag sagt innan helt sjukt mycket jobb nu och har även massa andra grejer jag måste ta tag i så jag har helt enkelt prioriterat vänner och Mr. C före sitta här och uggla. Men ska dra en liten flash back på det jag har gjort. Lördagen spenderades med att först lämna in CV på det stället jag just nu söker jobb.. Jag tycker verkligen mer och mer om ägaren till stället. Sen mötte jag upp Gabbe för frukost och sedan var det nagelförlänging. Kanske var 550 kr slängt åt helvete men det är kul att testa. Sedan var det maskerad på kvällen som lämnades tidigt efter kareoke sjungande. Mr. C fick leka taxi så jag kunde komma upp i tid på söndagen för jag skulle ju självklart jobba... Söndagskvällen spenderades lugnt med Mr. C och fixande av tackkort. Sedan var det tidigt sänggång.. Vilket kanske var tur eftersom jag tydligt väckt han i natt på lite förundrande sätt, eftersom jag sov... Jaja jag är heltklart konstig..
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0