familj.

Nu sitterjag här.. 10 minuter innan våra gäster ska komma, relativt osminkad, håret i en halvslarvig tofs och har myskläder och förkläde. Det var likadant igår när jag skulle iväg. 40 min innan vi skulle åka satt jag fortfarande i myskläder, hade inte duschat och inte ens tänkt på att jag skulle göra mig iordning. Dock tänkte jag idag vara ganska slappt klädd för jag misstänker att det blir stoj och stim med mina små kusiner (mina enda under 20).

Går kvällen spenderades som sagt med mammas sida av familjen. Och mitt kusinbarn och hennes barn brukar vara inne på mitt jobb ganska ofta.. Därför gick jag igår under namnet godisflickan. Jag och mitt kusinbarnbarn sprang därför runt hela huset och lekte. Varför valde jag inte mer praktiska kläder än chiffongklänning utan möjlighet för bh? Jaja, som sagt man lär sig utav sina misstag och det blir nu myskläder!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0